Reklamačné podmienky

Aj keď je percento chýb na dodávanom tovare mizivé, je dobré vedieť, že prípadné nedostatky vyriešime bezodkladne a k vašej spokojnosti. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, než je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Ako mám reklamovať?

V prípade, že sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu  spolu s vyplneným reklamačným formulárom.

Produkty môžete poslať poštou, alebo sa môžeme skontaktovať. O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových alebo textových správ. Môžeme sa s vami spojiť aj telefonicky.

O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu nasledujúcich 12 mesiacov prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebeniu, ktoré malo použitý tovar pri doručení. V prípade tovaru s vyznačenou lehotou použiteľnosti zodpovedáme aj za to, že daný tovar bude v tom čase spôsobilý na použitie.

Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samú osebe považovať za chybu tovaru. Takisto za chybu tovaru nemožno považovať nedostatky v darčekoch a inom bezodplatnom plnení, ktoré poskytujeme nad rámec vašej objednávky. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (obal tovaru sa môže napríklad líšiť z dôvodu zmeny obalu výrobcom).

Aké práva mám pri reklamácii?

V prípade chyby tovaru sa spoločne môžeme dohodnúť na kompenzácii vo forme poukážky, alebo iného produktu. Ďalej ste oprávnení požadovať odstránenie chyby prostredníctvom náhradného dodania alebo opravy.

Pokiaľ by také odstránenie chyby bolo pre nás nemožné alebo neprimerané, ste oprávnení požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my vám vrátime časť kúpnej ceny. A pokiaľ ide zároveň o významnú chybu, môžete aj odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám tovar zašlite späť a my vám uhradíme celú zaplatenú kúpnu cenu.

Kupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na info@andopa.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_en. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20€. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5€ s DPH.

V prípade akýchokľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.