Doprava a platba


Doprava

Vaše objednávky vybavujeme a expedujeme okamžite ešte v deň prijatia do 14:00, resp. najbližší pracovný deň. Spoločnosť Hair & Salon s´ s.r.o. využíva kuriérsku spoločnosť Slovak Parcel Servis (SPS). Náklady spojené s dopravou:

Za nadrozmerné a nadmerné produkty účtujeme extra poplatok.

  • Extra doprava 35,00€
Umývacie boxy, zrkadlové konzoly, recepcie, regály (skrinky), barber kreslá a barber konzoly
  • Extra doprava 18,00€ 
Kadernícke kreslá, kreslá do čakárne a stolíky
  • Extra doprava 8,00€
Kadernícke vozíky, taburetky, podnože, sterilizátory, sušiace helmy, klimatizóny a naparovače


Platba

Ponúkame rôzne možnosti platby, pre čo najväčšie pohodlie klienta.

1. Dobierka

Platba pri prepravcovi (SPS – Slovak Parcel Servis), uhradenie čiastky kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou.

2. Platba kartou online

Po vytvorení objednávky dôjde k presmerovaniu na platobnu bránu spoločnosti Global Payments, kde vyplníte všetky potrebne údaje k platbe kartou. Po úspešnej realizácií platby dôjde k presmerovaniu naspäť na www.andopa.sk. Objednávka bude vyexpedovaná a doručená k vám na prevzatie, bez akýchkoľvek ďalších poplatkov.

3. Platba bankovým prevodom

Po vytvorení objednávky odošlete platbu priamo na náš účet. Po pripísaní platby na účet tovar odošleme.

4. Platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na predajni

Pri osobnom odbere na našej predajni v Trstenej máte možnosť platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

5. Home Credit nákup na splátky

Vypočítajte si pomocou kalkulačky Home Credit jednotlivé splátky a v pokladni zvoľte spôsob Home Credit nákup na splátky. Budete automaticky presmerovaný na stránku Home Credit, kde sa riaďte pokynmi poskytovateľa služby. Ako funguje nákup na splátky sa dočítate v našom článku.


Prevzatie objednávky

Pri preberaní zásielky od kuriéra, doporučujeme dôkladne vizuálne prekontrolovanie balenia tovaru. V prípade akéhokoľvek poškodenia, premočenia a pretlačenia balenia, prekontrolujte vašu objednávku v prítomnosti kuriéra, pričom ak bol tovar poškodený máte možnosť odmietnuť prevzatie tovaru.

Ak ale nie je poškodená celá zásielka, iba niektorý produkt a tovar preberiete, k uvedenému produktu (produktom) je potrebne spísať s kuriérom reklamačný protokol na základe ktorého si uplatníme náhradu vzniknutej škody a vy dostanete nový produkt.


Sledovanie objednávky

Ako kuriérsku spoločnosť používame Slovak Parcel Service, kde sa váš balík nachádza si môžte skontrolovať sem.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie