Doprava a platba


Doprava

Vaše objednávky vybavujeme a expedujeme okamžite ešte v deň prijatia do 14:00, resp. najbližší pracovný deň. Spoločnosť Hair & Salon s´ s.r.o. využíva kuriérsku spoločnosť Slovak Parcel Servis (SPS). Náklady spojené s dopravou:

Za nadrozmerné a nadmerné produkty účtujeme extra poplatok.

  • Extra doprava 35,00€
Umývacie boxy, zrkadlové konzoly, recepcie, regály (skrinky), barber kreslá a barber konzoly
  • Extra doprava 18,00€ 
Kadernícke kreslá, kreslá do čakárne a stolíky
  • Extra doprava 8,00€
Kadernícke vozíky, taburetky, podnože, sterilizátory, sušiace helmy, klimatizóny a naparovače


Platba

Ponúkame rôzne možnosti platby, pre čo najväčšie pohodlie klienta.

1. Dobierka

Platba pri prepravcovi (SPS – Slovak Parcel Servis), uhradenie čiastky kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou.

2. Platba kartou online

Po vytvorení objednávky dôjde k presmerovaniu na platobnu bránu spoločnosti Global Payments, kde vyplníte všetky potrebne údaje k platbe kartou. Po úspešnej realizácií platby dôjde k presmerovaniu naspäť na www.andopa.sk. Objednávka bude vyexpedovaná a doručená k vám na prevzatie, bez akýchkoľvek ďalších poplatkov.

3. Platba bankovým prevodom

Po vytvorení objednávky odošlete platbu priamo na náš účet. Po pripísaní platby na účet tovar odošleme.

4. Platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na predajni

Pri osobnom odbere na našej predajni v Trstenej máte možnosť platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

5. Home Credit nákup na splátky

Vypočítajte si pomocou kalkulačky Home Credit jednotlivé splátky a v pokladni zvoľte spôsob Home Credit nákup na splátky. Budete automaticky presmerovaný na stránku Home Credit, kde sa riaďte pokynmi poskytovateľa služby. Ako funguje nákup na splátky sa dočítate v našom článku.


Prevzatie objednávky

Pri preberaní zásielky od kuriéra, doporučujeme dôkladne vizuálne prekontrolovanie balenia tovaru. V prípade akéhokoľvek poškodenia, premočenia a pretlačenia balenia, prekontrolujte vašu objednávku v prítomnosti kuriéra, pričom ak bol tovar poškodený máte možnosť odmietnuť prevzatie tovaru.

Ak ale nie je poškodená celá zásielka, iba niektorý produkt a tovar preberiete, k uvedenému produktu (produktom) je potrebne spísať s kuriérom reklamačný protokol na základe ktorého si uplatníme náhradu vzniknutej škody a vy dostanete nový produkt.


Sledovanie objednávky

Ako kuriérsku spoločnosť používame Slovak Parcel Service, kde sa váš balík nachádza si môžte skontrolovať sem.