Profesionálna žehlička na vlasy Gamma Piú - PRO LCD Titanium

82 € 68,33 € bez DPH
Momentálne nedostupné
Položka bola vypredaná…

Profesionálna žehlička na vlasy EXTRA PRO LCD TITANIUM s pohyblivými nano titánovými dostičkami.

Detailné informácie

Podrobný popis

Profesionálna žehlička na vlasyExtra Pro Nano Titano s pohyblivými nano-titánovými dostičkami. Zahrieva sa rovnomerne, a preto je k vlasom šetrnejšia ako iné žehličky. Tým sa vlasy spoľahlivo narovnajú do pramienkov,  alebo nakrútia do zvodných kučier – záleží len na tom, čo preferujete. Aj pri vysokých teplotách sú však titánové doštičky k vlasom šetrnejšie ako keramika. S Gamma Piú Extra Pro Nano Titanio LCD sa zaobchádza veľmi pohodlne. Dobrú manipuláciu so žehličkou zabezpečuje kompaktné vyhotovenie, ale aj otočný 3 m kábel. Ten sa nezamotáva, ani keď si na natáčaní vĺn dávate naozaj záležať.

Vlastnosti

  • Pohyblivé nano doštičky z titánu sú k vlasom šetrnejšie ako keramika.
  • Žehlička sa veľmi rýchlo zahrieva, čo oceníte ak nemáte času nazvyš.
  • Gamma Piú Extra Pro Nano Titanio LCD pracuje pri teplotách 150 až 230 °C.
  • Manipuláciu vám spríjemní kompaktným vyhotovením a dlhým otočným káblom.
  • Vhodná na použitie doma, ale aj v špecializovaných kaderníckych salónoch.

Dodatočné parametre

Kategória: Žehličky na vlasy
Záruka: 1 rok
Farba: Čierna
Hmotnosť: 280g
Teplota: 150 – 230°C
Materiál doštičiek: Titán
Krajina pôvodu: Taliansko
Položka bola vypredaná…

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Značka: Gamma Piú

Z malej spoločnosti založenej v roku 1978 v malom priemyselnom sklade a špecializovanej na výrobu fénov, naša spoločnosť teraz zamestnáva 50 zamestnancov v dvoch továrňach s rozlohou 6000 metrov štvorcových s linkami určenými na výrobu všetkých typov profesionálnych kaderníckych nástrojov: nielen fénov, ale aj taniere, žehličky, difuzéry, doplnky, nožnice, kefy.

Dynamika, flexibilita, pozornosť k trhu a neustála priateľská výmena názorov so zákazníkmi a ich potrebami sú dôvody, ktoré určili náš úspech.